منتديات ليلى نهارى
ايها الزائر نرجو منك التسجيل
منتديات ليلى نهارى
ايها الزائر نرجو منك التسجيل
منتديات ليلى نهارى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات ليلى نهارى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
              http://www.kalematy.com    

الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
morooo
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم Empty
مُساهمةموضوع: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالجمعة مايو 25, 2007 12:50 pm

انهاردة انا هحى الجزء التانى من قصتى قصة الحبيب المظلوم انا بعد ماعرفت ان حببتى وصحبى خانونى وانا اتخنقت من الدنيا وحياتى وفضلت عايش وحيد من غير اصحاب ولا احباب كرهت الدنيا وكل البنات حتى اخواتى البنات كرهتهم وبعد فترة فكرت قولت لازم اشوف حياتى ودرستى ومستقبلى ونزلت معهدى ويارتنى مانزلت اتعقد اتكتر واكتر
كل يوم كنت بنزل فية المعهد كان بيكون جحيم علية لانى بشوف حببتى اللى حبتها بجد هى وصحبى مع بعض والمشكلى انى بشوفهم وهى ايدها فى ايدو بتضحكلو والشوق اللى فى عنبيها لية وحبها بيصعب علية نفسى اوى اوى وبقول يااااااااااااااا المفروض ان كل دة كان يبقى لية فى وعودها لية فى دموعها اللى نزلت منها لمة قلتلى احضنى وبوسنى فى شوقها لية فى دة كله ياااااااااااااااااا لو تحسو باللى انا بحس بية لمة بشوفها قصاد عينى ومش ببقى طاليلها اصعب حاجة فى الدنيا دى ان يكون ليك حد بتحبو بيحبك وفجاةء يبقى مش من حقى حتى لمة تشوفو انك تسلم علية والمشكلة ان كل اصحابى بيوقلو انى انا اللى غلط طيب غلط لية علشان حبتها بجد علشان ماعملتش زاى اى شاب مابيعمل مع النت انا معملتش جريمة انا بس حبتها حبتها بجد زاخلصتلها تخيلو كدة ان تكون فى ايدك الحاجة اللى بتحبها وتموت فيها وفجاءة وبدون مقدمات وبكل سهولة تضيع من ايدك وتفضل تحزن علية وعلى فراقو وفى الاخر كمان تعرف انها بعدد بمزجها مش غصب عنها طيب لية فى حبنا فى وعودك فى لمة كنتى بتقولى بحبك كانت كدب لمة كنتى بتقولى انا عمرى ماهتجوز غير ولا هحب غير كان كل دة كلن كدب لمة بتقولى انا لو بعد عنك هموت ياااااااااااااااا لمة بشوفها زعلانة ولا مضايقة ببقى هموت واشوفها ملها ببقى نفسى اضحكها زاى زمان واخدها فى حضنى واقولها مالك احكيلى بس فجاةء بقتكر ان دة خلاص بقى مشس من حقى بقى من حق صحبى المشطلة انها لحد دلوقتى بتطلب منى احافظ على مشاعرها عارفين ازاى انى ما اتكلمش مع اى بنت او اهزر مع اصحابى البنات فى المعهد طيب لية بتطلبى كدة منى وكان اعترفتلها انى بحبها ولسة باقى عليها ومستعد اسمحها على كل اللى عملتو معايا وبردو مافيش امل لدرجة انى زهقت واصحابى زهقو من كلامى ديما عليها وبعدين بعدد اكتر واكتر وكل لمة اكلمها تتهرب منى وماترضاش انى اتكلم معها بس اعمل اية انا بحبها طبعا فى ناس منكم بتقول ماعندوش كرامة لالالالالالا صدقونى انا مش هقولكم مافيش كرامة فى الحب هو فية بس اللى بيحب عمره مايفكر فى حاجة غير انة يرجع حبيبو ويرضيه وبس انا بجد حبتها ولحد دلوقتى بحبها والله العظيم بحبها وهفضل طول عمرى احبها نفسى بجد المسها نفسى احضنها نفسى اعيش تانى لو حتى يوم واحد بس انا وهى مع بعض حرررررررررررررررام بجد بجد حرام انا تعبت بجد تعبت لية اللى بيحب بجد يكون جزاءة الخيانة لمة لمة نحب حد باخلاص وبجد يكون جزاء الحب دة الجرح والالم والعذاب يااااااااااااااااااااارب ارحمنى ارحمنى تعب من حياتى وانا بعدي عن حببتى . ..... انشاء الله هبقى احكلكو المرة اللى جاى دى الجزء الثالث ودة اصعب جزء وااللى بجد لمة تقرو ممكن تفضلو بجد احزان علية انا هقولكو بس العنون بتعة ؟ هو رجوع حببتى وخيانتها للمرة التانية لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أبن النيل (ماهر الشاعر)
المدير العــــــــــــــــــــــــــــام للمنتدى
المدير العــــــــــــــــــــــــــــام للمنتدى
أبن النيل (ماهر الشاعر)

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالجمعة مايو 25, 2007 3:31 pm

فين ايام ليالينا والفرحه اللى فى عنينا
لما بنكون لوحدينا وديبين فى غرام
والله انته قصتك دى غريبه جدا وانا محتار
بس شكرا على القصه الجامده دى وانا منتظر الجزء الثالث
http://www.bma.sitesled.com
mona
عضو ممتاز
عضو ممتاز
mona

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالأحد مايو 27, 2007 6:14 pm

والله القصه دى غريبه انا بنت زيها بس اللى هيا عملته ده حاجه غريبه

او هيه من الاول كانت بتمثل عليك
morooo
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالإثنين مايو 28, 2007 5:05 am

انا بشكرك يا احمد على كلامك دة
morooo
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالإثنين مايو 28, 2007 5:11 am

غريب امركم انتم ايها النساء تعشقون الكذب وتكرهون الحقيقى من يكذب عليكم ويوهمكم تصدقونه ومن يصارحكم بالحقيقة تقولون عليه كاذب الى متى ستظلون فى هذا الوهم الكبير وتعيشون الحياه على حقيقتها ....... انا متشكر ليكى يامنى على كلامك دة بس لو انتى مكنها وانا بحبك الحب دة كله وعملتى كدة زايها كنتى هتعملية ليها
manshe
عضو ممتاز
عضو ممتاز
manshe

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 29, 2007 7:01 am

شكرا اخى على الموضوع الشيق
مانشى الشاعر
semsem
عضو ممتاز
عضو ممتاز
semsem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالأربعاء مايو 30, 2007 11:56 am

thank u

الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-