منتديات ليلى نهارى
ايها الزائر نرجو منك التسجيل
منتديات ليلى نهارى
ايها الزائر نرجو منك التسجيل
منتديات ليلى نهارى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات ليلى نهارى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
              http://www.kalematy.com    

الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم

semsem
manshe
أبن النيل (ماهر الشاعر)
morooo
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
morooo
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم Empty
مُساهمةموضوع: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالإثنين مايو 28, 2007 5:13 am

Sad انهاردة انا هحى الجزء التانى من قصتى قصة الحبيب المظلوم انا بعد ماعرفت ان حببتى وصحبى خانونى وانا اتخنقت من الدنيا وحياتى وفضلت عايش وحيد من غير اصحاب ولا احباب كرهت الدنيا وكل البنات حتى اخواتى البنات كرهتهم وبعد فترة فكرت قولت لازم اشوف حياتى ودرستى ومستقبلى ونزلت معهدى ويارتنى مانزلت اتعقد اتكتر واكتر
كل يوم كنت بنزل فية المعهد كان بيكون جحيم علية لانى بشوف حببتى اللى حبتها بجد هى وصحبى مع بعض والمشكلى انى بشوفهم وهى ايدها فى ايدو بتضحكلو والشوق اللى فى عنبيها لية وحبها بيصعب علية نفسى اوى اوى وبقول يااااااااااااااا المفروض ان كل دة كان يبقى لية فى وعودها لية فى دموعها اللى نزلت منها لمة قلتلى احضنى وبوسنى فى شوقها لية فى دة كله ياااااااااااااااااا لو تحسو باللى انا بحس بية لمة بشوفها قصاد عينى ومش ببقى طاليلها اصعب حاجة فى الدنيا دى ان يكون ليك حد بتحبو بيحبك وفجاةء يبقى مش من حقى حتى لمة تشوفو انك تسلم علية والمشكلة ان كل اصحابى بيوقلو انى انا اللى غلط طيب غلط لية علشان حبتها بجد علشان ماعملتش زاى اى شاب مابيعمل مع النت انا معملتش جريمة انا بس حبتها حبتها بجد زاخلصتلها تخيلو كدة ان تكون فى ايدك الحاجة اللى بتحبها وتموت فيها وفجاءة وبدون مقدمات وبكل سهولة تضيع من ايدك وتفضل تحزن علية وعلى فراقو وفى الاخر كمان تعرف انها بعدد بمزجها مش غصب عنها طيب لية فى حبنا فى وعودك فى لمة كنتى بتقولى بحبك كانت كدب لمة كنتى بتقولى انا عمرى ماهتجوز غير ولا هحب غير كان كل دة كلن كدب لمة بتقولى انا لو بعد عنك هموت ياااااااااااااااا لمة بشوفها زعلانة ولا مضايقة ببقى هموت واشوفها ملها ببقى نفسى اضحكها زاى زمان واخدها فى حضنى واقولها مالك احكيلى بس فجاةء بقتكر ان دة خلاص بقى مشس من حقى بقى من حق صحبى المشطلة انها لحد دلوقتى بتطلب منى احافظ على مشاعرها عارفين ازاى انى ما اتكلمش مع اى بنت او اهزر مع اصحابى البنات فى المعهد طيب لية بتطلبى كدة منى وكان اعترفتلها انى بحبها ولسة باقى عليها ومستعد اسمحها على كل اللى عملتو معايا وبردو مافيش امل لدرجة انى زهقت واصحابى زهقو من كلامى ديما عليها وبعدين بعدد اكتر واكتر وكل لمة اكلمها تتهرب منى وماترضاش انى اتكلم معها بس اعمل اية انا بحبها طبعا فى ناس منكم بتقول ماعندوش كرامة لالالالالالا صدقونى انا مش هقولكم مافيش كرامة فى الحب هو فية بس اللى بيحب عمره مايفكر فى حاجة غير انة يرجع حبيبو ويرضيه وبس انا بجد حبتها ولحد دلوقتى بحبها والله العظيم بحبها وهفضل طول عمرى احبها نفسى بجد المسها نفسى احضنها نفسى اعيش تانى لو حتى يوم واحد بس انا وهى مع بعض حرررررررررررررررام بجد بجد حرام انا تعبت بجد تعبت لية اللى بيحب بجد يكون جزاءة الخيانة لمة لمة نحب حد باخلاص وبجد يكون جزاء الحب دة الجرح والالم والعذاب يااااااااااااااااااااارب ارحمنى ارحمنى تعب من حياتى وانا بعدي عن حببتى . ..... انشاء الله هبقى احكلكو المرة اللى جاى دى الجزء الثالث ودة اصعب جزء وااللى بجد لمة تقرو ممكن تفضلو بجد احزان علية انا هقولكو بس العنون بتعة ؟ هو رجوع حببتى وخيانتها للمرة التانية لية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أبن النيل (ماهر الشاعر)
المدير العــــــــــــــــــــــــــــام للمنتدى
المدير العــــــــــــــــــــــــــــام للمنتدى
أبن النيل (ماهر الشاعر)

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالإثنين مايو 28, 2007 5:18 am

منتظرين الجزء الثالث وشكرا على الجزء التانى
http://www.bma.sitesled.com
manshe
عضو ممتاز
عضو ممتاز
manshe

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 29, 2007 7:17 am

شكرا اخى على الموضوع الشيق
مانشى الشاعر
semsem
عضو ممتاز
عضو ممتاز
semsem

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالأربعاء مايو 30, 2007 11:18 am

thank u
mahmoud
عضو جيد
عضو جيد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالإثنين يونيو 04, 2007 2:36 pm

مشكوررررررررررررررررررررر
مشكورررررررررررررر
مشكورررررررررر
مشكوررررر
mona
عضو ممتاز
عضو ممتاز
mona

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالأربعاء يونيو 13, 2007 4:08 pm

ميرسى على الموضوع
مستر بوند
عضو نشيط
عضو نشيط
مستر بوند

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 22, 2007 8:45 am

وماذا استفدت
فى النهاية
box man
عضو جيد
عضو جيد
box man

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم   الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم I_icon_minitimeالإثنين ديسمبر 31, 2007 6:20 am

ربنا معاك يا ابنى و يصبرك

الجزء التانى من قصة الحبيب المظلوم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-